sobota 20. února 2016

20-2-2016


Předtím, než jsem vyjela na hory jsem s Oli nafotila tento obyčejný, příjemný outfit. Samozřejmě jsem ho zapomněla přednastavit.. Mám na sobě asi jediné jeany co nosím, protože jeany prostě nenosím. (Ach jo,ty nohy do X). Kabát z romwe, který se strašně mačká, nehřeje, ale stejně ho mám ráda:)) svetr za euro a  XXL košili z H&M. Daniel Wellington hodinky jako vždy a konečně loafersky, které prostě značí, že jaro přichází!!<3

Hory jsme si moc užili, takže brzo snad sepíšu nějaký článek.. Zatím se mějte hezky!






boty: TOPSHOP
kalhoty: PULL&BEAR
svetr: PRIMARK
košile: HM
kabát: ROMWE
hodinky: DW

14 komentářů:

  1. jednoduchý, ale stejně krásný outfit! :-)

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Zbožňuju všechny tvoje outfity. Nejvíc se mi na tom všem asi líbí kombinace džínů s těma naprosto úžasnýma botama! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. v jednoduchosti je krása. hlavně ten kabát! je top

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pravda! ale ja se tim tedy moc ridit neumim( dekuji dekuji<3

      Vymazat
  4. Hezky sladěné oblečení! :) Ty boty jsou krásné!! Určitě je nos častěji, k tvému stylu se hodí :)

    OdpovědětVymazat