sobota 13. února 2016

ALL ORANGE EVERYTHING

Hezkou sobotu! Dneska tu mám takový barevnější outfit. Přesněji celoorandžový. Vůbec bych nečekala, že se mi taková barva bude líbit, protože se nejlépe cítím v něčem tlumeném a tmavém a takhle moc barevné oblečení se mi  nikdy moc nelíbilo. Oba kousky jsem našla v posledních slevách v Zarě a dohromady mě vyšly na 450, takže se musím zase pochválit za super kup. Moje vysněný boty jsem nakonec taky objevila s velkou slevou, takže juch!
 btw: Teď budu mít častěji vyfocené outfity protože Kájuška má nový blog! Takže se navzájem fotíme:D) Určitě se koukněte!!





Hezký víkend! Já jdu balit na hory, jupiiijej

Sukně, svetr, boty: ZARA
hodinky: Daniel Wellington

9 komentářů:

  1. Tá sukňa je úplne skvelá a tieto farby ti pristanú, ale čo sa mi veľmi páči je tvoja ofina!! veľmi sa ti hodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju!! Ted je zrovna ta ofina fakt strasna:D) ale jsem s ni spokojena

      Vymazat
  2. Ten sveter je krásny ! Hneď som sa do neho zamilovala :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maji ho v zare za 299!:D tak ho muzes miit:)

      Vymazat
  3. Jé to je super mít kamarádku, která taky potřebuje fotit outfity.:D Bohužel moje kamarádky blogování hodně brzy přestalo bavit a to i sestru, takže o fotky přemlouvám, haha :D Tobě to zase mooc sluší! :) sukně je skvělá a dokonce oranžový svetr se mi líbil, to bych si nikdy nemyslela a hlavně ti sluší! Ale já bych si v něm připadala asi zvláštně, prostě jinak..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mam ty kamarafky dokonce 3!!:D S Naty taky fotime, problem jsou ty mista, co mame k dispozici:D zadna slava... Vesnice proste:D)
      Moc dekujuuu:**

      Vymazat
  4. I když oranžová nepatří mezi moje nejoblibenější barvy, outfit je super! Jinak ta ofina je na tobě hrozně skvělá! :) Na horách si to užij - někde jsi psala, že jedeš na Hochficht, tam jezdíme každoročně taky :D

    OdpovědětVymazat