sobota 27. února 2016

Krásnou sobotu! Dnes tu mám další pohodlný outfit. Dlouhou košili jsem koupila za 199,- v posledních slevách. Dá se nosit jako top i jako šaty, takže super na jaro.
Jinak dnes jsem byla poprvé na farmářských trzích na Náplavce a to pro mě jednoznačně značí začátek jara. Nemůžu se dočkat, kytky, teplo, posedávání venku, taky narozeniny a hlavně slunce, kterého už mám pořádný nedostatek a je to strašně znát. Ale to předbíhám...
Užijte si víkend!<3

boty: LASOCKI
kalhoty: BERSHKA
košile: STRADIVARIUS
šála: PRIMARK
bunda: H&M

11 komentářů:

  1. Úžasné !! No ale aj tak by som asi zamrzla :D
    Tá košeľa je vážne super som zvedavá teda na to jarné prevedenie :D :))..

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ta košile je skvělá! A já bych taky strašně moc ráda na trhy, tak snad se tam dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekujuu:) tak treba se potkame! ja se urcite jeste nekolikrat vydaam

      Vymazat
  3. boží boží boží adélko !! <3

    OdpovědětVymazat
  4. tak tohle je opravdu nejlepšíí! nejraději bych ještě ted šla mrknout do stradivaria, jestli tam ta košile ještě je :D

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. tak tohle je opravdu nejlepšíí! nejraději bych ještě ted šla mrknout do stradivaria, jestli tam ta košile ještě je :D

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat