čtvrtek 25. února 2016

MESSY

Mám tu další sérii fotek od bráchy u garáže (Tím chci omluvit všechny uříznuté boty, hlavy, ruce a tak...)
Na sobě mám takový rozvátý, trošku pánský outfit. Je to i pro mě docela neobvyklá kombinace- široké kalhoty, oversized kabát a svetr. Neuměla jsem si to úplně představit, ale musím říct, že se mi to hodně líbí a cítila jsem se pohodlně.
Co na to říkáte vy?




kabát: HM
boty: BERSHKA
kalhoty: F&F
svetr: C&A
hodinky: DW
košile: H&M

7 komentářů:

  1. Super outfit !! Veľmi sa mi páčia tie nohavice.. práveže fotky sú super, mne sa páčia :)).
    A páči sa mi tvoj strih vlasov, vždy som chcela mať ofinu ale bála by som sa že by sa mi nehodila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc dekuju! Joo je sikulka docela:D na to, ze je to kluk!
      a ofinu urcite zkus! je to zmena, ja uz ji nechavam sice dorust, ale jsem rada, ze jsem to zkusila)

      Vymazat
  2. Fotky jsou skvělý, nejlepší co jsi tu kdy mela :)) a Outfit super, moc se mi líbí a sluší ti)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. az taak? haahaha, dekuju!:D vyridim brachovi

      Vymazat
  3. jee vypadá hlavně pohodlně! :D hlavně se mi líbí ten kontrast košile s botami :-) je to takové decentní, ale zároveň výrazné a krásné! :-)

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky sladěný outfit! :) Bráchovi se fotky povedly.

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně naprosto dokonalý!!! ♥ a fotky jsou náhodou povedený! Rozhodně jedny z nejlepších :3

    OdpovědětVymazat