pondělí 8. února 2016

MY OWN...


V létě jsem dostala jeden z takových těch nápadů, pro který žijete půl dne, (snad víte co myslím a znáte to:D) Další den už samozřejmě nevěděla, co že jsem to plánovala a taky mě to dost přešlo, když jsem zjistila, že pro to, abych měla něco VLASTNÍHO, to musím nějak ušít. No, takže jsem klasicky zametla nápad někam hluboko a šicí stroj hodina zase do krabice.
Stroj tam zůstal zaprášenej až do soboty, kdy jsem se tedy konečně odhodlala.
 A tak mám fakt nakonec něco svýho! Sice mi trvalo půl roku, než jsem se k tomu odhodlala. Ale je to tam!
Když se na to kouknete, vypadá to asi jako půlhodinová práce se vším všudy. Ale ne. Ať už to vypadá jakkoliv obyčejně a jednoduše, je to teda strašná fuška. Střih, stříhaní, špendlení, sundávání špendlíků a zase stříhání, úprava velikosti, střihu... A až pak, až potom všem můžete konečně šít. A to je teprve něco:D)  
Je potřeba hodně trpělivosti, kterou nemám. Zručnosti, kterou taky nemám a nějaký praxe, kterou teda už vůbec ne. A podle toho to i trošku vypadá, žejo... ahhah. Nitě jsou úplně všude (kdybyste viděli ten pokoj......), přebytečnou látku mám jen tak napůl přišitou a někdy na mě i vykoukne. Ale já jsem hepy. PRVNÍ VLASTNÍ ŠATY?  VÝTVOR, wowhoo











hodinky: DW
boty: ZARA
šaty: DIY
rolák: TEZENIS
řetízek : H&M

12 komentářů:

  1. Ja ted šiju sve maturitní prace. Sukne. Je to vesele. Střihy a navrhy delam sama. Vlastně vsechno. Hrozne me to bavi, jelikoz je to kreativní a moje a jeste s vetsi láskou to prave delam. A vlastně nejlepsi je kdyz mi to nekdo pochvali a ptá se odkud sukne je :D
    Hrozne moc se mi libi fotky! Jsi úžasná a charismatická! Držím palce se sitim, jen tak dal <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je strasne super, ze muzes delat i k maturite neco takoveho. Neco co te bavi. Sleduju tě na instagramu a vždyycky zasnu, ty navrhy mas krasny. Sukni jsem videla asi jen jednu (nebo spatne koukam) a ta teda je! Fakt nadhera. K tomu mam jeste hooodne daleko. To jsi se naucila sama? Nebo jakto, že umis tak dobre sit? No a strihy... to vubec. To je pro me neco uplne neznamyho:D Urcite budu pokracovat, hrozne me to bavi a jsem vzdycky tak nadsena, ze mam neco vazne svyho, ne z obchodu! Nejradsi bych neco takovyho delala i v budoucnu.. Vzdycky jsem vlastne chtela byt modni navrharka, haha:D
      At se ti tvoje prace povede!! Drzim palce k maturite

      Moc dekuju!!

      Vymazat
    2. Jeeee, az ted jsem si všimla. Moc dekuju!
      Ja šiju od mala, chodila jsem i do kroužku a ted šiju sama, driv i s mamkou :)
      Jinak prace mam konecne hotove, tak snad je brzo zveřejním a tu maturu dam :D

      Vymazat
  2. Musím říct, že se ti to moc povedlo! Já bych to nezvládla, na takovýhle styl práce nejsem vůbec zručná. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že se ti to moc povedlo! Já bych to nezvládla, na takovýhle styl práce nejsem vůbec zručná. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuju!! Zkus too, haha, vzdycky to nejak jde

      Vymazat
  4. skvělý fotky, máš strašně krásný usměv:)

    OdpovědětVymazat
  5. Povedlo se ti to!! :3 fakt super a hlavně na tobě a tvých fotkách vypadá perfektně všechno.. ta ofina byl fakt dobrej nápad! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Teda ty jsi šikovná, tleskám! Přesně si pamatuju okamžik, kdy mě mamka nutila, abych se naučila na stroji - takže ušít závěs apod. No moc mě to nebavilo. :/ Možná to bylo tím, že to nebylo nic pro mě (sukně už by za to asi stála). :)

    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat