neděle 7. února 2016

NOVÝ DESIGN + JAK NA TO?

Ahojte! Dnes mám pro vás strašně, ale vážně strašně divný článek... Jak víte, mám takový ten holčičí blogísek, kde si fotím jídlo a co nosím, (zase tak povrchní doufám není..)
 Ale dnes! Dnes tu mám něco ajťáckého.. Jako doopravdy..

Rozhodla jsem se, že tento článek napíšu, abych vám  pomohla, nebo vám třeba usnadnila práci.

V úterý jsem se totiž rozhodla, že si upravím design, jelikož jsem měla prázdniny. A protože jsem úplný neznalec, tak jsem se celý týden plácala v nějakých šifrách, kterým vůbec nerozumím. Takže! Teď, když jsem nakoukala spoooustu videí, přečetla tolik článků, chci moje "znalosti" předat dál a třeba vám ušetřit trošku času. Tak snad vám to pomůže v nejzákladnější úpravě. Kdybyste nechápali některý z mých vysvětlovacích obrázků, tak mi určitě napište. Snad vám nějak poradím:D)



Social media buttons v MENU (čislo 3)

 1) Uložte si z GOOGLE nebo jiné stránky social media buttons. Najdete několik různých druhů, tvarů velikostí.

2) Pokud máte všechny v jednom obrázku, je důležité mít každý zvlášť, takže je v nějakém programu od sebe oddělte

3) !!!! Změňte velikost. Já použila velikost 45px. 

//Kroky 2 i 3 jsem dělala v program PHOTOSCAPE, který je na internetu zadarmo ke stažení///

Potom postupujte podle obrázků:

1) (NOVÝ ČLÁNEK, Nadpis si dejte takový, abyste článek omylem nesmazali)
Přepněte na HTML
2) Nahrajte je
3) Vložte je

4) Přepněte zpátky na "NAPSAT"
 5) Zarovnejte na střed
6) Zkopírujte si odkazy stránek, na které máte ikonky. Postupně klikejte na všechny ikonku a vložte do nich odkazy (musíte kliknout 2x, nevím proč?)





 7) Znovu přepňete na HTML a zkopírujte CTRL C
8) Nakonec přidáme gadget HTML do Menu a vložíme zkopírovaný HTML kód. Uložíme a je hotovo!

ŠTÍTKY NAHOŘE POD ZÁHLAVÍM (Číslo 2)

1) Nejprve přidejte gadget se štitkama do menu.

 2) Každý štítek potom postupně rozklikněte a zkopírujte si odkaz pro každý z nich

3) Přidejte gadget  STRÁNKY pod záhlaví
 4) Postupně přidejte všechny štítky a přislušný odkaz k nim, který jste si zkopírovali v bodě 2



 ZAROVNÁNÍ ZÁHLAVÍ NA STŘED

1. Rozvržení -> 2.Návrhář šablon -> 3.Přidat CSS --> .header-outer {
margin-left:200px;
}

!! Číslo dejte takové, aby jsme měli vaše záhlaví na středu !!

2 komentáře:

  1. Skvelé návody a veľmi pekný dizajn :) Ja som na začiatku z týchto html kódoch bola úplne pomýlená, no keď človek už bloguje dlhšie, dostane sa do toho :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat