úterý 2. února 2016

♥ELLIE&HORY


 Mám tu fotky z posledních pár dnů, které byly strašně super!! Začalo to sobotou  a koncertem Ellie<3 Chtěly jsme mít místa blízko pódia, takže jsme čekaly před 02 už od 17:15... No, před 8 hodinou už jsem byla z toho čekání trošku zoufalá a celá polámaná, ale vyplatilo se a já byla TAAK blízko!
Koncert byl krásnej a Ellie nádherná.


 Ráno po koncertě jsme si daly Olivčiny veganský pancakes (její dům, její pravidla, hahah) a byly výborný. Recept je na jejím blogu. 
Levandulová

V neděli jsme se na poslední chvíli rozhodly, že pojedeme lyžovat do Herlíkovic. A tak jsme si daly na pondělí budíčka na 5:30 a jely jsme. (Nebylo to teda tak jednoduchý, našly jsme si 2 autobusy a málem nám oba ujely:))) Naty se ještě cestou rozmlátila na schodech a tak.. Znáte to..)
Až do jedný bylo krásný počasí, potom se zvedla mlha, začalo pršet a my proseděly nejmíň 2 hodiny v restauraci, kde byla snad ještě větší zima než venku. ( Venku byly 4 stupně, ale připadalo mi to jak -15 :DD)
Cesta zpátky do Prahy byla dost strašná. 2 a půl hodiny v mokrých věcech a v autobuse, kde se tolik netopilo. Domů jsem přijela jako úplná obluda, rozcuchaná, promrzlá a špinavá. Ale i tak to bylo super a už se nemůžu dočkat na Hochficht za 2 týdny!






Byl jste někdo na Ellie, nebo lyžovat?! A nějaké typy na sjezdovky v česku?
Hezký týden všem!

5 komentářů:

  1. Super fotky ! Tie palacinky vyzerajú skvelo a na Ellie by som určite chcela ísť ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Páni ten koncert ti moc závidím, zboznuju ji:)! Musela to být pecka!
    A super fotky z hor:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si nemohla nechat ujít kamarádky narozeniny, jinak bych šla na Ellie snad taky. Muselo to být skvělý. :) Krásné fotky, ty tvoje snídaně vždycky. ♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ooo ♥ tak já nebyla ani lyžovat, ani na Ellie, ale chci tu horkou čokoládu!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Já určitě doporučuji Ski Areál Klínovec. Lyžuje se tam dobře. :)

    OdpovědětVymazat