středa 2. března 2016

FEBRUARY IN PICTURES

farmářské trhy<33


nezveřejněná fotka ze zveřejněného outfitu

 o víkendu jsem vytáhla jarní tenisky a v pondělí jsem je zase rychle uklidila.. achjo
čokoládový bezlepkový dort z trhů a tulipány z jiného úhlu

Áma nakupuje a papká
Valentýnský (bezlepkový!) cupcakes
DW po 9893830tý

1) all black outfit
2) růžový outfit brzy na bloguu


13 komentářů:

  1. tyjoo, tak ty fotky jsou skvěle! Nejvíc mě mrzí, že jsem byla zrovna o víkendu v Praze a úplně zazdila ty farmářské trhy :( Jinak outfity jsou skvělee a nejvíc je ten poslední!! <3 a amalka nejvíc roztomilá :D :D taky jsem se už připravovala na jaro a tento týden mě uplně semlel a ted tu sedím s rýmou :D :(

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou kazdou sobotu, tak treba to jeste stihnes!:)
      moc dekuju a uzdrav se!:D)

      Vymazat
  2. tyjoo, tak ty fotky jsou skvěle! Nejvíc mě mrzí, že jsem byla zrovna o víkendu v Praze a úplně zazdila ty farmářské trhy :( Jinak outfity jsou skvělee a nejvíc je ten poslední!! <3 a amalka nejvíc roztomilá :D :D taky jsem se už připravovala na jaro a tento týden mě uplně semlel a ted tu sedím s rýmou :D :(

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tie tulipány, tie outfity, tie... ! Krásne fotky a veľmi sa teším na ten ružový outgit ;)
    Takéto tvoje rekapitulácie sú úžasné!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký článek! Typy těchto článků mě baví. Jsem zvědavá na růžový outfit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty tulipány, to je nádhera! Sama sebe přemlouvám, že do Prahy vyrazím právě jen díky farmářským trhům. :D
    Jinak, ten růžový outfit vypadá úplně skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. urcite se alespon jednou premluv, je to hrozne prijemny a nastartuje to hezky sobotu!:)
      moc dekuju!

      Vymazat
  6. krásne fotky!! normálne sa neviem na ne vynadívať ;) vzájomné sledovanie?

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  7. Krasne fotky, tulipány- konečne jar! a ten outfit košla+široke nohavice je skvely! :)

    OdpovědětVymazat