neděle 27. března 2016

INDUSTRIAL/MINIMALISTIC

Ahoj! Tak jak si užíváte volno a krásné počasí? Já jsem z toho dnešního dne úplně nadšená ❤️ Juch
Včera jsme byly s kamarádkou opět na trzích na Náplavce a vyfotily jsme pár fotek. Na sobě mám šaty z vlastní výroby.   Šití mě teď hrozně chytlo a plánuju se naučit šít opravdu pořádně, protože mi to příjde úplně kouzelný. Koupit si jakoukoliv látku, vybrat střih, udělat si prostě vše podle sebe a ještě neplatit takový sumy.

Zároveň se mi vrátila hrozná chuť a touha z dětsví, kdy jsem chtěla za každou cenu být módní návrhářka. Z módní návrhářky trošku sešlo, ale poslední dobu furt přemýšlím, co já budu vlastně jednou dělat. A k módě a designu mě to víc a víc táhne. To jenom taková vsuvka, která ani nevím proč mě teď napadla:D) Asi se podvědomě děsím, že se oktáva je už za 2 roky.. To je (tak málo) času..

Mějte se hezky a přeji vám krásné Velikonoční pondělí!


















9 komentářů:

  1. Krásné fotky, na tom stejném místě jsme dnes fotily taky :D :))

    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou krasne! Jsi moc sikovna!
    Jen jsem přečetla slovo oktava vyděsila jsem se, me konci za mesic :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, hlavně ta prvníí!

    OdpovědětVymazat
  4. Tie šaty sú nádherné a veľmi ti pristanú, z toho počasia som aj ja nadšená!

    OdpovědětVymazat
  5. Adel moc se ti povedly ty šaty. A jsou i hezky nafocené fotky. :)

    adelepalas.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou dokonalé fotky! :-) Ty šaty ti skvěle padnou. To šití bych také chtěla jednou vyzkoušet a vrhnout se do toho. Akorát ještě mě nenakopla ta pořádná rána do toho udeřit :D Ale jednou to příjde. Neboj, jsem ve stejné situaci a také stále netuším, co dělat :D. Ovšem už si trošku sortuju věci, které mě baví víc a mín. A návrhářka je skvělá věc! Padlo by ti to! Ovšem to beru tak, že se nám to ještě mockrát změní do té doby rozhodnutí :D

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda, že takovéhle šaty, jsou jen na vysoké slečny jako jsi ty..Fotky skvělé!
    diaryfulloffashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat