sobota 5. března 2016

RAINY


Hezkou sobotu! 
V pondělí jsem asi cítila ve vzduchu jaro, takže jsem oblékla pastelovo sukni, polobotky a těšila se z toho, jak to hezky nafotím, když jsem se i hezky namalovala a učesela :):):)
Jenže... První zrada byl déšť. Spustil se kolem 2. hodiny a od té doby pršelo a pršelo. ( Největší průtrž byla SAMOZŘEJMĚ když jsme se vydaly fotit, takže můj makeup a vlasový styling byl neuvěřitelný:)))


Teda vlastně nepršelo celý den... Z deště se stal sníh, takže ještě lepší level. 
 Když si zpětně vybavím, jak jsem večer stála na zastávce v sněhové závěji ošlehaná, zasněžená a v polobotkách, musím se sama sobě smát. Když ono to ráno vypadalo jako TAK hezkej den.



coat: H&M
skirt: RESERVED
shoes: LACOSKI
socks: PRIMARK
jacket: H&M
top: ZARA
watches: DW
handbag: ?

Mějte se krásně❤️ Adéla

7 komentářů:

  1. skvělá sukně!

    www.mnerad.com

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký outfit! Libí se mi jak si schovala koženou bundičku pod kabát. :)

    OdpovědětVymazat
  3. sukni sis pěkně ušpinila :D a to s tím, že nejvíc prší, právě, když jdu fotit, znám..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vsimla jsem si toho az doma!:D na fotkach jsem to vubec nevidelaa

      Vymazat