sobota 19. března 2016

SUN


Ve čtvrtek jsem strávila celý den v Plzni. Měli jsme tam se sborem koncert a během volného času, jsme s Kájou a Oli (<3) vyfotily podle mě úplně nejlepší fotky, co byly kdy pořízeny na můj foťák.
 V Plzni se mi strašně líbilo + bylo ve čtvrtek fakt krásný počasí, takže pro mě to byl takový ten den, kdy je proste dobře. Na fotkách je to myslím dost vidět a možná proto jsem si je tak oblíbila.


V outfitu můžete vidět takové moje "bežné" kousky, které nosím furt a furt dokola. V hlavní roli (opět) křivák z H&M, který mám už 3 roky a nevím, co bych bez něj dělala. Bílou košili mám poslední dobou na sobě furt a stejně tak i boty z CCC. Žluťásková sukně je jeden z posledních slevových úlovků ze Zary. 

Hezkou sobotu!
Adéla







 


sukně: ZARA
boty: LACOSKI
bunda: H&M
košile: H&M
brýle: BERSHKA

16 komentářů:

  1. Tak tohle je perfektní! A ta rtěnka! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju:) jinou ani nenosim:D)

      Vymazat
    2. značka a odstín? :-)

      Vymazat
  2. juuu, to je fakt nádhera! Uplně z toho jde cítít taková ta skvělá nálada, že záříš a fotky jsou hned jinačí :-) Outfit je skvělý! Křivák je prostě klasika a nutnost :D Taky bych nevěděla, co bych bez těch mých dělala... A košile.. To je taky má jedna z nejoblíbenějších věcí :D Žlutou jsem nidky nemusela, ale ted ta sukně! A včera takový pěkný kabát žlutý... achjoo :D :D

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle outfit je dokonalý! Fakt pecka, všechno mě k sobě krásně jde a na tobě je vidět, jak si to užíváš :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou skvělý a košile se mi hrozně líbí. :) Koukám, Natálka s žlutou bundou a ty žlutou sukni! :D Taky jsem si žlutou teď nějak oblíbila a sluší ti tooo !

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí jak jsi si vzala nevýrazné barvy a rozbila jsou to moc hezkou sukní. Opravdu hezký outfit i fotky. :)

    adelepalas.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní! :3 fotky, outfit, atmosféra.. všechno se povedlo ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Moc moc vam to slusi holky!<33 A krasny fotky!

    OdpovědětVymazat