pondělí 18. dubna 2016


Hezké pondělí! Po delší době tu mám (už konečně jarní) outfit.  Hlavní roli má nová plisovaná sukně ze Stradivaria, kterou jsem si vyhlídla asi před měsícem, ale přišla mi moc drahá (a radši jsem si za ty peníze koupila něco k jídlu, žejo...) Takže jsem ji odložila a nechala si jen její fotku v mobilu na památku (:D) No!! A já mám tak hodný kamarádky, že mi ji koupily k narozeninám:)<33

btw: první den 2016 bez silonek, juchjuch



sukně: STRADIVARIUS
boty: BERSHKA
bunda: HM
svetr: MOHITO

4 komentáře:

  1. Veľmi ti to pristane ♥ krásna suknička :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovědětVymazat
  2. strašně moc ti to padně♥ líbí se mi jak jsi sukni skombinovala:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tá sukňa je dokonalá ♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. krásný outfit:) tohle ti strašně sluší!

    OdpovědětVymazat