středa 6. dubna 2016

MARCH IN PICTURES

Po měsíci tu zase mám  month in pictures. Maličko pozdě, ale přece. Za březen se toho událo spoustu. Myslela jsem, že to bude takový ten "happy" měsíc, kdy se prostě všechno daří, protože je jaro = je radost. Nakonec na mě ke konci dopadla nějaká "jarní depka" a vůbec, ale vůbec nic mě nebavilo. Proto nebyl taky dlouho žadný článek. 

 31.3 jsem oslavila 17. narozeniny. Jo, to je asi taky jeden z důvodů, proč jsem nebyla tak happy, jak jsem chtěla být. 17. To je tak moc ošklivej věk. Je to vtipný a trapný, ale před půl rokem jsem byla schopná kvůli tomu brečet v posteli. 17. Achjo. A když mi ještě všichni připomínají "tak poslední rok jako dítě" mám co dělat, abych se nerozbrečela. (fakt nejsem labilní, doufám) 
Každopádně, moji nejblížsí mi udělali opravdu krásné narozeniny. Dostala jsem krásný přáníčka a zprávy, který mě vždycky zahřejou u srdíčka. Opravdu nejkrásnější pocit, když vám v jeden den, řeknou všichni na kterých vám záleží, že vás mají rádi, protože prostě jste.
Zároveň jsem byla přes svoje narozeniny se sborem ve Stuttgartu, kde jsme se podíleli na koncertech Titanic live. Na Titanic jsem se koukla asi po 5 letech a jsem z toho úplně hotová (hahah). Takže jsem byla fakt ráda, (i přes to, že 3 hodiny sedíme a z toho zpíváme max půl hodiny) že jsem mohla v narozeninový den poslouchat tu nádhernou hudbu a nenápadně sledovat film.



 Překvápko od Aničky<3
 s Aničkou jsme byly po trzích na Náplavce fotit 
#instasnídaně
Brandy ve Stuttgartu
 Jediný kousek, co se mi líbil v Primarku
koupila jsem si ve slevě v HM dvě podprsenky, byla jsem nejspíš tak zahleděná do té slevy, že jsem si nevšimla, že jsou mi malé:)))))))))))) 
takže pokud máte někdo zájem o tu okrovou, napište mi -úplně nová, s cedulkou

 bejsik outfit /bunda: 2ndhand, triko: H&M, boty: Converse, kalhoty: Mohito/
nezveřejněný outfit s novou ádou
Dostala jsem možnost vyzkoušet šampon Kérastase z nového webu paradivka.cz
Balíček mi přišel do 2. dne a zrovna den předtím jsem si dělala lokny, takže jsem vlasy měla dost roztřepený a přelámaný = idealní situace, aby ukázal, co umí.
 Můžu potvrdit, že opravdu splňuje vše, co se píše v popisku - hebčí, lesklé vlasy, větší objem. Kdybyste se rozhodli nějaký Kerastase přípravek objednat, doporučuji, si opravdu pečlivě vybrat. Na stránkách je to všechno podrobně a přehledně popsané. Šamponu stačí dát jen maličičko (což já prostě neumím), takže pokud s ním budete správně nakládat, vystačí vám na delší dobu.
 oblíbený a inspirativní článek v Elle a nej tulipány

dárečky k narozeninám
 musela jsem dát ještě detail, protože ten dort je (byl) taková nádhera
láska Jack a láska Kája
nákupy a Titanic live ve Stuttgartu



Adidas kšiltovka z A3sport (za 299,-!)

4 komentáře:

  1. To jsou dokonalé fotky!! Fakt nádherné detaily a takové rozzářené! Ty outfity vypadají černobíle úplně dokonale! :D Joo březen je takový přechodný.. Ale to se zase obrátí, doufám! :-) Hlavní je, že sis narozeniny užila a byla se svými blízkými! :-) A alespoň narozky byly trochu odlišné a originální, být zrovna na Titanicu! :D

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To sú tak príjemné fotografie na pohľad, máš krásny úsmev, žiariš na každej fotke, tie čiernobiele sú najlepšie!

    OdpovědětVymazat