sobota 21. května 2016

APRIL IN PICTURES

Hezkou sobotu!
Dnes jsem konečně sepsala s malým zpožděním "měsíc v obrazech" a to konkrétně pro měsíc duben. Emh. Občas jsem nedochvilná, ale o měsíc ?..


Začátek měsíce byl pro mě nejhezčí. Oslavily jsme s holkami opožděně moje narozeniny. Kámojdy pro mě vymyslely krásný překvapení. Výborný jídlo a dárečky.. A ten DORT<333 
Rozkvetlý Petřín
Výbornej dort od Oli a je veganskej!!
<3

4z5.. Pátá nám odjela na rok do francie

Na začátku dubna jsem ještě stihla se sborem navštívit Mnichov a Norimberk.

Marienplatz Mnichov
V Německu vždycky kupuju M&Ms domů
Jeden z dubnových outfitů
V Mnichově jsme si s holkami poslední den dopřály tenhle výbornej oběd. Batátový hranolky, avokádovej hambáč a domácí limonáda.. ráj.

5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. božííí! :-) Ten dort potřebuji hned teď u sebe! :D Nebo alespoň recept :P Máš nádherné fotky za duben a ta pomalu rozkvétající krajina je nejnádhernější!

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. poprosim kamaradku at ten recept sepise!:)
      dekuju!

      Vymazat