sobota 7. května 2016

CULOTTES #2

Krásnou sobotu! S culottes se teď roztrhl pytel, a já jsem ráda, že ty svoje jsem si pořídila v zimě (a ve slevě.) Zkombinovala jsem je s oblíbenýma ponožkama, oxfordkama z CCC a křivákem z Primarku, který stál 3 eura btw!!
Co říkáte na tento trend vy? A jak se vám líbí v této kombinaci?

Užijte si víkend<3






bunda: PRIMARK
cullotes: F&F
top: ZARA
brýle: BERSHKA
boty: CCC
hodinky: DW


10 komentářů:

  1. Zprvu jsem tomu absolutně nemohla přijít na chuť. Říkala jsem si, co to všechny popadlo.. A teď? Achjo, asi se po nich začínám dívat! :D Stačí vidět více kombinací a najít si to svou. Každopádně outfit super! :-) Cullotes jsou prostě pecka! :D

    my-innercare.blogspot

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojoo, tak to je skoro se vším..
      Časopisy, reklamy, socialni site.. to vsechno nas tak hrozne ovlivnuje, ze je skoro nemozny, aby se nam "velky" trendy (kterych je vsude moc) nelibily..
      Moc dekuji!

      Vymazat
  2. Líbí se mi jak kdy, jak které a jak na kom. Haha. V tomhle outfitu vypadají perfektně ♥

    OdpovědětVymazat