pondělí 30. května 2016

EASY BREAKFAST RECIPES

Hezkou sobotu<3 Po dlouhé době jsem sepsala nějaké recepty a tentokrát jsou opravdu extrasuper jednoduché. Doufám, že něco z toho vyzkoušíte a bude vám chutnat!





Můj první tip je na jednoduchý zdravý "cheesecake". Na dno nádoby (já použila tyto pohárky) nasypeme rozmačkané sušenky (celozrnné, bezlepkové..). V jiné nádobě osladíme jogurt/tvaroh/mascarpone agáve sirupem, nebo jiným sladidlem.
Na první sušenkovou vrstvu dáme jogurtovou a zopakujeme (další sušenková a na to jogurtová) Dozdobíme podle chuti. Necháme přes noc odležet, sušenka se spojí s jogurtem a cheesecake, tak chutná mnohem mnohem líp.
Kokosová voda je teď s blížícím se létem větší a větší hit. Cena za mladý kokos je dost odpuzující, takže jsem ráda, že z tohoto jednoduchého a levného receptu, lze udělat kokosová voda skoro stejná jako z obchodů!!!
Na litr vody jsem použila cca 100 g kokosu. Kokos jsem ve vodě chvíli promixovala ručním mixérem a potom už jsem jenom čekala. Za 3-5 hodin jsem kokos scedila. (což mi moc nešlo, takže mi ve vodě zůstalo hodně kousíčků)
A je hotovo, nejlepší je uchovávat v lednici. Vychlazená chutná nejlépe)

Jako poslední je tu recept na výbornou banánovou zmrzlinu. Jediné co potřebujete jsou zmrzlé banány a dobrý mixér (už jsem 2 rozbila). Já do zmrzliny ještě přidávám kokosové mléko (to husté).
Rozmixujte, ozdobte a hotovo

1 komentář:

  1. Banana cream jsem měla zrovna dnes na snídani a je to nejlepší věc na světě! :D Ještě jsem zkoušela přidat maliny a taky moc dobré, jen trochu kyselejší :-) No, ale všechny jsou neskutenčné mňamky! :-)

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat