pondělí 16. května 2016

SPRING NEW IN


H&M
(vršek 399,- spodek 299,-)

Hezké pondělí! U nás už začaly maturity, takže pro mě naštěstí hezké je. Upravený rozvrh, 2 hodiny denně, žádné učení, dlouhý spánek...Takhle by to mohlo být furt (btw. 35 days 6 hours 1 minute until summer) Jinak všem maturantům přeji hodně štestí!

Díky volnějšímu víkendu jsem si připravila pár článků a dnes tu mám jarní new in. 
Jako vždy jsem hledala spíš ve slevách a pár kousků mám i ze secondhandu.
RESERVED
sukně (299,-)  šaty (499,-)


brýle RESERVED
(sleva 50% na druhé)


šaty RESERVED
(249,-)

šaty krásný, ale roztrhla jsem je nehtem?!!


boty H&M
(599,-)




SECOND HAND (textil house - Národní třída)
//doporučuji si v textil house kupovat během happy hours, nebo když mají "výprodeje". Jojo, je to smutný, že i v sekáčích už čekám na výprodeje, ale textilhouse neskutečně zdražil. Tahle parka stála normálně 400,- (během happy hour 200,-) což je na sekáč ažaž//

SH (textil house)
SH (textil house)

4 komentáře:

  1. Všechny věci jsou krásné :) A ty plavky jsem si nedávnou koupila taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Juhuu :3 krásný věci. Co se týče sekáčů atd., tak jsem opravdu ráda, že jsem z malého města a všechny sekáče kolem jsou superlevné, protože se tu nestrhl kolem toho takový ten boom :D

    OdpovědětVymazat