úterý 31. května 2016

VIBES

Hezké úterý! 
Minulý týden jsme s Kájou a Oli vyrazily na projížďku do polí (na koloběžkách :)))) a nafotily jsme pár fotek. Kolem dokola všude žluto, byla to nádhera.
Já jsem na všechny tyhle krásný přírodní scenérie - vyhlídky, západy slunce a východy, dost ujetá, ( a všechno si 1000x fotím samozřejmě) takže mi už jen pohled na takový žlutý moře strašně zlepšil náladu. Poslední dny taky furt plánuji prázdninové výlety do přírody (nojo.. ještě měsíc..) takže budu ráda za tipy, na hezká místa:)






já/ kraťasy: DIY
košile: C&A
hodinky: DW

olivie: bunda: LEVI'S
kalhoty: URBAN OUTFITTERS
top: ZARA

kája: kraťasy: DIY
top: H&M

4 komentáře:

  1. Není to sice příroda,ale Český Krumlov rozhodně stojí za návštěvu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tam jsem byla minule prazdniny 2x! Je to tam krasny!!:)

      Vymazat
  2. Jižní Morava (Mikulov, Lednice), Jeseníky <3 srdcovky!

    OdpovědětVymazat