čtvrtek 9. června 2016

E-BAY SWIMWEAR REVIEW


 Hezký čtvrtek! Dlouho jsem byla zase neaktivní... poslední týdny školy a já si fakt myslím, že už se zblázním.
V časech nevidím čas, ale letopočety (třeba kdy byl dobyt Cařihrad:))))) O hodinách už nedokážu poslouchat ty informace, které do nás ještě furt hustí, i když už to prostě nemá cenu. Na učitelky mám vztek. Na sebe taky. A když si jednou za čas řeknu "Vždyť je to jedno, vykašli se na to" tak za půl hodinu už jsem zase naštvaná, nepříjemná a vytočená.
 Takže moje jediné štěstí je, že už po víkendu odjíždím k moři!!

Tak a konečně k dnešnímu článku.
Asi před měsícem jsem jako šílená projížděla eshopy a hledala plavky. Nikde nebyly hezké a když už byly, tak za nepřijatelnou cenu. Napadlo mě zkouknout ebay a našla jsem krásný plavky, který na fotkách vypadaly super. Všechny plavky tam stály okolo 200,- takže jsem si dvoje vybrala a čekala jsem jestli příjde něco podobající se obrázku. Včera mi přišly a jsem z toho příjemně překvapená. Kvalita odpovídající H&Mku, dodací lhůta byla rychlejší než jsem čekala - přišly cca za 2 týdny. Takže do léta ještě stíháte)

Z ebaye čekám ještě na pár dalších kousků, tak pak vám určitě zrecenzuji i ty.
 Tyto plavky stály 168,- kč a poštovné bylo zdarma. Objednala jsem si velikost L a sedí mi jen tak tak. Takže doporučuji objednávat o 1-2 velikosti větší, asiati mají jiné velikosti..
Dále jsem si objednala tento pletený vršek. Velikost byla jen jedna a bála jsem se, že bude malý, ale naštěstí sedí dobře. Je to bohužel dost průhledné, ale na dovolené to myslím zas tak nevadí. Já si objednala jen vršek s tím, že ho nebudu nosit jako plavky, ale jako normální top. Stál 63,- + poštovné 23,- 
Poslední plavky mi sedí asi nejméně, protože střih je trošku jiný než na obrázku (nejdou až ke krku)
Znovu jsem si vybrala velikost. L a sedí.
Plavky stály cca 160,- (140,- za plavky a 23,- za poštovné.)





Mějte se hezky a napište mi, jak se školou válčíte vy!?!

3 komentáře:

  1. Tie prvé plavky a žltý top sú krásne ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Ty první mám taky, hrozně jsem se na ně těšila, ale vrch je mi na obvod a všechno akorát jen mi přijdou ty troúhelníčky hrozně malé :D a u spodku mám zase v pase nějakou hrozně pevnou gumu, takže mi to dělá trochu nevzhledný "muffin top" :D ale moc moc se mi líbí, tak je pořád nosím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Aa!! Přesně ty druhé jsem si chtěla objednávat a nikde jsem na ně nemohla najít pořádnou recenzi! Jen teda teď nevím, jestli to risknout.. našla jsem takové podobné v khaki barvě, které mě vážně lákají. Plavky jsem si tam objednávala jednou - jednodílné, megakrásné, ale na úplně liliputí postavu :( tak zkusím ještě nějaké DIY a snad to nějak půjde zachránit, i když...
    Jinak s tou rychlostí! eBay se neskutečně zrychlil (nebo je to možná jen náhoda), teď mi přišly věci během 10 dní, dřív jsem čekala minimálně ten měsíc O.o
    Skvělý článek, určitě udělej recenze i na ty další věci. :3

    OdpovědětVymazat