neděle 26. června 2016

HVAR

 Ahoj! Hlásím se po dovolené, jsem odpočatá, spálená a smutná, že moře uvidím zase kdovíkdy.
S rodinou jsme navštívili Chorvatský Hvar - a až na příšernou cestu (která trvala 18 hodin) jsem si to strašně užila.

V Chorvatsku jsem byla poprvé a nevěděla jsem co čekat, představovala jsem si narvané pláže, plné čechů v ponožkách, studené počasí a ledový moře. Čechů bylo opravdu všude hodně, počasí se párkrát pokazilo, ale jinak bylo pořád slunečno.
 A moře bylo sice studený, ale zjistila jsem, že je to mnohem lepší a osvěžující, než přehřátá moře. A bylo čisťoučký jako nikde.
 hlavní město Hvar s vyhlídkou na přístav
 Jeden kopec zmrzliny byl jako u nás 3!

 Po 5 letech potkám kamarádku na ostrově...






 zmrzlina everyday...





12 komentářů:

  1. Tie plavky na tebe vyzerajú úžasne!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky :) Ja sa neskutočne teším, pretože za chvíľku takisto idem do Chorvátska ♥
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Podle fotek to musel být fajn odpočinek:) nádherné fotky♥
    Já v Chorvatsku nikdy ještě nebyla, a představovala bych si to asi tak nejak podobne jako ty no:D

    OdpovědětVymazat
  4. Juu, to je krása! Sice Chorvatsko je honě profláklé, ale přece jen taky krásné! Když jsem byla naposled s kamarádkou, bylo to kouzelné a navíc městečko neskutečně utulné! Vypadáš neskutečně štastně a konečně ty prázdniny teď! <3

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, v čem si prosím tě upravila tu 11 fotku od spodu? nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ten den bylo opravdu krasne, takze ta obloha byla takova doopravdy!) ale je to pribarveny v zoner photo studio)

      Vymazat