středa 29. června 2016

TOURIST


Na Hvaru mi byl jediným fotografem brácha, kterého jsem musela hodiny prosit, přemlouvat, uzavírat s ním oboustranně výhodné dohody (já tě vyfotím a ty se mnou půjdeš do vody, kdykoliv budu chtít..) aby mě párkrát cvakl na blog...

Nakonec jsem to s ním většinou nějak usmlouvala. A tak tu mám pohodlný  a 'turistický' outfit z výletního dne, kdy jsme byli v hlavním městě. Toho dne nebylo nejtepleji, takže mám na sobě tričko s dlouhým rukávem. Zároveň nebyla taková zima, abych si nemohla vzít sukni. Nejoblíbenější kousek je adidas kšiltovka, kterou kterou jsem měla na hlavě u moře dennodenně. Hezky mi držela ofinu, která lítala všude, chránila a zároveň vypadala dobře. Boty zázrakem pořád drží, akorát už nejsou moc bílý..


sukně: RESERVED
top: H&M
kšiltovka: ADIDAS
boty: H&M

3 komentáře:

  1. S bráchou to mám úplně stejně, já chci po něm jednu věc a na oplátku jich musím udělat minimálně deset :D

    OdpovědětVymazat
  2. Šiltovka je parádní. Dobře poslouží při bad hair dnech :D Moc ti to sluší!! :-)

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat