pátek 22. července 2016

22/7/2016


Hezký pátek! Zdravím z Londýna, je to tu nádherný. Koukám zamilovaně na všechny ty cihlový domečky, čistý parky a útulný kavárny. Strašně se mi líbí, jak tu lidi žijou a jak se každej usmívá (ale třeba to není zas tak růžový, jak mi to připadá.
Notebook s sebou nemám, takže články z Londýna budou až přiletím zpět. Zatím tu mám dva týdny starý outfit z Prahy.


Na fotkách mám nový školácký šaty ze Zary, klasicky bílé conversky. Nově Obag, kterou mám sice už od března a i když se mi moc líbí, tak nepasuje asi úplně do mého stylu, takže se mi hodí k outfitu jen málokdy. Udělat si do zlevněných brýlí ze Zary dioptrická skla byl nejlepší nápad a jsou to moje jediné dioptrické brýle, které se mi ještě nepodařilo rozbít (a že jich bylo).

šaty: ZARA
boty: CONVERSE
kabelka: O BAG
brýle: ZARA

2 komentáře:

  1. Tak tohle je parádní! Brýle, boty, šatky, účes!

    OdpovědětVymazat
  2. obag perfektní, taky nad ní přemýšlím, ale podle mě se hodí jen na léto... neumím si ji představit k zimní bundě :)

    OdpovědětVymazat