neděle 17. července 2016

18th BIRTHDAY


Postupně začínají všichni kolem mě slavit osmnácté narozeniny.. Začínají si dělat řidičáky... A mě to děsí, protože za chvíli budu mezi dospělými i já. A to já nechci, ale o tom až příště.

Tento měsíc oslavili moje 2 sborový kamarádky 18. Známe se už strašně dlouho a teď budu znít jako babička, ale to vážně není možný, že už jsou tak velký.
A tak jsme tu jejich dospělost chtěli trošku oslavit a udělaly si hezkou veganskou hostinu.
Podávali se cizrnové veganské burgry (kukuřice+cizrna+mouka) s americkýma bramborama.
Špízy a jako dezert byl taky veganský čokoládový dort. (recept)
Bálonky jsme objednávali z typoland.cz a vypadaly strašně hezky.
Dort byl fakt výbornej, ani jsem to nečekala, protože jsem žila s představou, že udělat dort bez vajíček prostě nejde.


Hezký týden!

6 komentářů:

  1. Všechno nejlepší k tvým osmnáctinám, podle fotek jste si to všichni užili, já budu mít oslavu tento víkend, tak se těším. :)

    Letní narozeninová giweaway

    OdpovědětVymazat
  2. krásná oslava :) můžu se zeptat v jakém sboru zpíváš ?? :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je boží<3!
    Jo a trochu mi cukly koutky, když jsem četla tu část "budu znít jako babička" :D:D

    OdpovědětVymazat