středa 13. července 2016

JULY NEW IN

 Ahoj ahoj! Dneska tu mám zase takový souhrn všeho, co jsem pokoupila za poslední měsíc. Byly slevy, no a znáte to. Taky jsem dostala možnost spolupracovat s českým e-shopem a-mania, z kterého jsem si vybrala tento top adidas. (link)


Chtěla jsem vybrat něco, co půjde nosit jak na sport, tak běžně, do města, ven.. Myslím, že tahle brazilská podprsenka bude vypadat třeba s jeanovou sukní zajímavě a zároveň se v ní krásně běhá a celý (nudný) outfit na sport oživí.
 top: a-mania
Žlutá je pro mě asi nejnej barva léta. Hrozně se mi líbí všechno žluťoučký. Tyto šaty jsem pořídila ve slevách v ZAŘE
Školácký šaty ZARA

 Podpatečky (takže mám 2 metry..) 
vlevo: H&M
vpravo: PULL&BEAR 
kabelka: RESERVED
Brýle a kruhy: MOHITO
náramky: H&M
Taky jsem dost nakupovala v sekačích (V textil house mají taky slevy btw,..) 
Nemůžu se nabažit toho super pocitu, když najdu něco strašně dobrýho za super cenu. Takže sekáče teď navštěvuji pořád.
Tato khaki jeanová bunda je z TEXTIL HOUSE a stála mě během happy hour 35,- !!!

 Obyč černé šaty také z TH za stejnou cenu! 

Přeju hezký čtvrtek!))

8 komentářů:

  1. Wau, tá Adidas podprsenka je krásna :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. asi nejvíc se mi líbí ta podprda a botky z P&B :)

    OdpovědětVymazat
  3. Opäť sú všetky kúsky tak prenádherné, že by som si ich vedela predstaviť na sebe! Máš skvelý vkus ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to hezky nafocené, kabelka je nejlepší, na tu jsem taky koukala :) krásné věci

    OdpovědětVymazat
  5. ty žluté šaty jsou strašně krásné a hlavně tedka na léto:)

    OdpovědětVymazat
  6. boží boží boží věci, hlavně podprda a modré šaty. a černé. a džínska. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektní!! :3 ta podprsenka je skvělá, ale teda... skvělý všechno zase :D

    OdpovědětVymazat