neděle 3. července 2016

OFF SHOULDERS

Hezké pondělí! Jak si užíváte první prázdninové dny? Musím říct, že po celém tom roce je pro mě strašně zvláštní nic nedělat a už několikrát  jsem se přistihla, jak nevrle hledám co dělat, protože nemám žádnou pořádnou práci (ale kdybych ji měla, tak škemrám, že si chvíli neodpočinu). I když nudění se a nicdělání je to, na co jsem se celý rok strašně těšila. No, prý jsem labilní, nevyrovnaný člověk a nikdy nevím co chci (děkuji mami, za krásná slova)

Momentálně se válím u babičky a ještě pár dní se válet budu, jelikož mi prázdninový program začíná až 18. července. A už se nemůžu dočkat až se bude něco dít a já budu zase nadávat, že nemám ani hodinku, abych si pustila film...:DD
K outfitu bych napsala jen, že top mám ze slev z Bershky (299,-) a kabelku jsem ulovila v Reservedu taky za super cenu (349,-)))

P. S. 1 - Řekněte mi prosím někdo, že pevná 50 ztloušťuje, protože jestli jsem fakt takovej špek, jako na fotkách z týhle série, tak nevím co se sebou budu dělat. 
P.S. 2 - Doufám, že nejsem jedinej takovej magor, který furt neví, co chce. 

top: BERSHKA
kraťasy: ZARA
boty: CONVERSE
kabelka: RESERVED
hodinky: DW
brýle: BERSHKA

12 komentářů:

  1. Buď v klidu, máš hezkou postavu! :) A moc se mi líbí tvé kraťasy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdyz sem videla tyhle fotky, tak jsem se zhrozila:D
      Moc dekuju!:)

      Vymazat
  2. Kabelka s topem je super a přesněě, máš hezkou postavu, tak neblázni! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekujuu:) ale stejne doufam, ze ta padesatka pridava:D haha👊🏻👊🏻👊🏻

      Vymazat
  3. Jsi strašně krásnáá!! A tyhle topy jsou super, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten top je krásny ! V takomto teplom počasí je to asi najlepší kúsok :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Top je uuužasny! Přesně po takovém koukám neustále v Zaře za nějakých nekřestanských 600? :D :D Nevím, ale kdybych byla v ČR, tak ihned utíkám do Bershky! Mi prázdniny začaly už tak polovičně uprostřed června, kdy jsem byla týden ve Španělsku, poté si vytáhla známky za 2 dny a zase frčela pryč, tak mi ani nepříjde, že prázdniny teprv začaly.. Za což jsem neskutečně ráda! Já si ještě tady nějakou tu chvilku pobudu, takže do konce července mám se zábavou vystaráno :D <3

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Kiež by som mala také krásne opálenie ako ty! Mne sa nechce ani nosiť kratasky sukne a všetky tie krátke veci zaklial nie som opálená :D
    Tieto topy sú také krásne! A tebe to veľmi pristane :) Modrá je super v outfitoch

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera :). Tyhle off shoulders topy se mi líbí čím dál víc :). Navíc se mi líbí to sladějí modrých odstínů s hnědou kabelkou. Fakt nádhera :)!

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi krásny outfit a ako ti pristane! Ja teraz na leto nosím podobnú komináciu a blúzka ktorá odhaľuje ramená je u mňa TOP :) P.S. Vôbec nie si tučná veľa báb by dalo hocičo za tvoju postavu :)

    OdpovědětVymazat