neděle 14. srpna 2016

ITALIAN

Ahoj! Právě jsem se vrátila z krátkého eurotripu. Moje úplně první návštěva Říma a Itálie vůbec. 
Výlet jsme začali plánovat někdy na jaře a jako chudý studentky jsme se samozřejmě snažily, abysme zaplatily co nejmíň. Letenku jsme našly za slušnou cenu na letusce a ubytovaní jsme zařizovaly přes airbnb. Našly jsme super byt na metru v kterém nás hostoval strašně milej italskej páreček. Víc vám napíšu v cestovatelským článku brzy! Dnes tu mám jeden ze svých outfitů. Připadala jsem si v něm fakt italsky a fotky z týhle ulice úplně miluju.
Jak se vám líbí!?

šaty: ZARA
kabelka: RESERVED
boty: H&M


5 komentářů:

  1. To je krásný! Místo, outfit, vsecko❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Nejnádhernější ♥ a taky mi to k té Itálii úplně sedí!

    OdpovědětVymazat
  3. krásný outfit:) ta kabelka vypadá hrozně hezky:)

    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. těším se na fotky z cest:)) jinak outfit super, vypadáš jako italka, to je super:D:)

    OdpovědětVymazat