neděle 7. srpna 2016

LONDON HAUL

NEW LOOK

O tom, jak jsem byla nadšená z Londýna jsem vám psala už v minulém článku. O tom, jak se mi nelíbila Oxford street taky. Každopádně, i přes můj "odpor" hahah k této nákupní třídě, jsem si toho docela dost přivezla. 


Většinu hadříků jsem nakoupila přes asos. Vím, že asos dováží zadarmo po celé Evropě a do Česka doručuje do týdne, což je dost rychle. Ale v Londýně mi přišel celý balík hned další den + jsem mohla jednoduše vrátit to, co se mi nelíbilo. (Nic jsem stejně nevrátila...)
Můj největší (a nejlevnější) nákup ale byl, když jsem mohla navštívit asos sample sales. Akce je pro zaměstnance asosu a vše co tam je, stojí 1 libru. Jo fakt, 33 korun. Kdybych mohla, tak si tam vybavím šatník na celý rok, ale musela jsem myslet na svůj kufr a cestu zpět ( a stejně jsem měla 4 kg nadváhu...)
ASOS
ASOS
Mi- Pac via ASOS

PRIMARK
ASOS
 CONVERSE via ASOS
NEW LOOK
ASOS

Victoria's SECRET
BOOHOO via ASOS (similar HERE)
Jojooo a sladkosti

4 komentáře:

  1. Asos milujem a máš odtiaľ naozaj skvelé kúsky! :) Inak si si doniesla super vecičky a tá prvá bomberka sa mi páči najviac!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou parádní kousky! Nejkrásnější je snad ta bílá sukně, která ti taaak sluší! :-) A ten asos těžce zavidím... A už se těším na outfity s kouskami!

    OdpovědětVymazat
  3. Huhuu, naprosto skvělý věci! Úplně si mě teď do toho Londýna nalákala a mamka asi telepaticky naplánovala říjnový výlet právě tam.. takže už se těším ♥ Asos sample sales asi nefunguje celoročně a jen tak někdo se tam nedostane, co? :/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty se maas! Ja se do toho mesta uplne zamilovala:( a chci tam jet znovu:D)
    Bohuzel nee, je to jen pro zamestnance a jejich rodinu

    OdpovědětVymazat