sobota 10. září 2016

10/9/2016

Hezké sobotní ráno! 
V týdnu jsme s Natálkou nafotily outfity - já mám na sobě obyčejný, pohodlný outfit (jo, vlastně ty jeany mě trošku škrtily, těžko se s nimi vstávalo a usedalo.. ale nepraskly...  to se vytahá, určitě) - ideální do školy.
Top je opět ze zaful, trošku umělejší materiál, ale jinak je skvělej a nosím ho obden. K tomu jsem si vzala nové boyfriend jeany v čísle 34 (= ultra skinny jeany na mě) JAHAHA, to bylo radosti, že mám 34, žejo, akorát jsem si trošku změnila střih..
Conversky z Londýna a námořnické hodinky DW. 
Jak se vám líbí?

Užijte si víkend!
top: ZAFUL
boty: CONVERSE 
jeans: PULL&BEAR
hodinky: DANIEL WELLINGON

7 komentářů:

  1. Moc ti to sluší, ten top vypadá skvěle :)
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný! :3 přemýšlela jsem nad tímhle topem, když jsem ze Zafulu objednávala, ale ten polyester mě odradil :/

    OdpovědětVymazat
  3. tak ten top je opravdu krásný :-)
    carolinnemach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat