neděle 4. září 2016

4/9/2016

 Ahoj ahoj! Hlásím se po krásném víkendu. Moje nejoblíbenější část roku je přechod léta na podzim, babí léto miluju, takže si tohle počasí fakt užívám.
 Minulý týden mi přišel balíček ze zaful a v něm i tyto šaty. Jojo, čínský eshopy. Budu se opakovat. Já jsem byla vždycky s e-shopama tohoto typu spokojená.
Moje první objednávka z sheinside byly šaty do tanečních, který jsem vybírala s pocitem, že objedávám z 'lepšího' eshopu. Až později jsem zjistila, odkud to vlastně přišlo.
Konkrétně ze zafulu mi přišlo všechno rychle, oblečení nesmrdělo a vypadalo téměř jako na stránkách. Bohužel reviews na zaful jsou docela špatné. Ale né od všech. Bloggeři a youtubeři mají obvykle pozitivní ohlasy. Ale ti ostatní, kteří objednávku nedostávají jako spolupráci, často balíček ani nedostanou. A to je asi největší problém.
Pokud máte nějaké zkušenosti, napište mi prosím. Vážně by mě zajímalo,  jak je to s tím doručováním, jestli si opravdu dovolí tolika zákázníkům objednávku nedoručit?

/Všechno jsem si objednala ve velikosti L a normálně mám S nebo M/

šaty: ZAFUL
klobouk: ASOS
batoh: ASOS
boty: ASOS
náramek: H&M

4 komentáře:

  1. Ty šaty jsou nádherný! ♥ a teda tohle všechno kolem Zafulu mě supermegamoc zajímá!! Chci to zjistit. Po první spolupráci se mi ozval ten samý člověk, ale tentokrát si mám vybrat z jiných e-shopů!!! Takže jdu na to a jdu prohledávat různé recenze na tyhle další dva. :D

    OdpovědětVymazat