neděle 11. září 2016

MAKE UP FAVS

Dlouho tu nebyl žádný beauty článek. Za tu dobu jsem našla pár nových produktů, které používám skoro dennodenně. Nejoblíbenější novinky vám tady všechny ukážu. 

Moje top produkty na oči. Řasenka zůstává pořád stejná. Nedávno jsem si koupila levnější od Kiko a nedá se to s touto od Benefitu vůbec srovnávat. Hlavní rozdíl vidím ve výdrži. Kiko řasenka mi nevydržela ani 6 hodin (ve škole), domů jsem přišla odlíčená, s oddrolenou řasenkou.
Tuto Benefit řasenku kupuji přes parfums.cz - nejlepší cena.
Korektor od Astor mi doporučily kamarádky a já doporučuji taky. Dobrá cena, skvěle kryje, vydrží skoro celý den. Mají jen 2 odstíny a i ten tmavší je bohužel moc světlý, takže v létě vůbec nesedí.
Nejlevněji ho mají opět na parfums.
Všichni asi zaregistrovali nový NYX v Praze na Andělu. Byl okolo toho obrovský boom... na instagramu 100 fotek denně. Já se tedy jela taky podívat. Poprvé v srpnu - všechno, úplně všechno bylo vyprodané, prý obrovský zájem a problém se skladováním. Na začátku září vše doplnili a já si vybrala tuto řasenku na obočí. Mám nejtmavší odstín - 05 Noir.
Lehká aplikace, dělá krásné obočí a vydrží celý den. Další plus je cena, stojí 180,-.
V Římě jsme narazily na slevy v Kiko. Koupila jsem si řasenku, kterou už jsem zmiňovala a tuto tužku na rty. Narozdíl od řasenky jsem s touto konturkou moc spokojená. 
Rtěnky jsem dřív vůbec nenosila - a teď je úplně miluju. Kdybych si měla vybrat jeden produkt na celý obličej, vyberu si červenou rtěnku. Je hrozný, jak rychle si na namalovanou pusu zvyknete, nejdřív je to hrozně zvláštní a výrazný. A najednou si bez rtěnky připadáte úplně vyblitý... Teda alespoň já.
Moje nejnejnej rtěnka na světě, je tato od Max Factor - Lipfinity (toto je odstín 120 HOT)  Ona prostě nejde umýt. Vážně vydrží celý den, někdy i dva dny (pokud nejíte mastná jídla - to se potom olejem odlíčí).  
Dlouho jsem si jí chodila zkoušet do drogérky, protože jsem nechtěla dávat 500 za rtěnku. No a jupí! Na parfums ji zase mají za super cenu. Určitě doporučuju. Já jdu teď objednávat další.
Dále jsem si v NYX koupila zmatňující lesk, který všichni tak chválí. Na výběr mají z několika odstínů. Já si vybrala hnědo-růžovou 12 Exotic. Nevydrží sice tak dlouho, jako můj oblíbenec z Max Factor, ale určitě vydrží déle než jiné rtěnky + je moc příjemná a nevysušuje.
Cena je 220,- 
To je vše z mých oblíbenců, budu ráda za tipy od vás!

4 komentáře: