neděle 25. září 2016

SWEATER WEATHER



Hezký nedělní večer:) Konečně svetrové počasí! Svetrů mám plnou skříň, ale furt bych mohla kupovat další a další. Vychytala jsem "novou kolekci" (vtipný) v Textil House na Národní a našla jsem několik krásných svetrů. Mezi nimi i tento šedý, za 35 korun!! O to větší radost.
Co vy a podzim! Těšíte?


svetr: TEXTIL HOUSE
boty: ZARA
kraťasy: H&M
košile: ZARA
batoh: Mi- PAD (via ASOS)
klobouk: ASOS

6 komentářů:

  1. Tak tenhle vypadá skvěle a za 35 korun ještě líp! A vykukující košile pod nim se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja stále závidím, ja všetky blogerky nájdu v TEXTIL HOUSE tak lacné veci, pretože u nás je na sekáč TH celkom predražený. Ale sveter je super, milujem ich ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musis tam chodit kdyz maji slevy! jinak je to na sekac az moc drahy

      Vymazat