čtvrtek 15. září 2016

SILK

Trend bomberů mě na jaře úplně obešel. A když jsem v nákupním centru v Německu napočítala za 2 hodiny 128 holek ve stejným, úplně stejným outfitu (khaki bomber a černý skinny), věděla jsem, že určitě můj nebude. Ale! potom jsem viděla ty krásný orientální, lehoučký s vyšívkama a začaly se mi hrozně líbit. Na jeden jsem narazila v Londýnském New Looku ve slevách. Je velikosti 42, takže hooodně oversized, ale moc se mi to takhle líbí!
Co vy na bombery? 



bomber: NEW LOOK
sukně: NEW LOOK
top: H&M
batoh: MI PAC
boty: H&M

2 komentáře:

  1. Mne sa bomber bundy celkom páčia, ale nepáči sa mi jak ich už má každý, hlavne teda tú v khaki farbe. Táto tvoja je však skvelá ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se bombery líbí, ale přesně jak píšeš, ty khaki jsou takové ohrané a chce to něco originálnějšího. Ta, co máš ty, je perfektní! ♥ Já jsem si taky pořídila jednu v podobných barvách, jen s takovými asijskými motivy. :)

    OdpovědětVymazat