sobota 1. října 2016

SEPTEMBER IN PICTURES


vegan čoko dort
Září už končí a to znamená month in pictures. O prázdninách jsem sice tuto rubriku vynechala, ale určitě jí chci znovu začít psát pravidelně.

Září je krásnej měsíc. Jeden z mých nejnej. Ve škole je ještě všechno v klídku, zakládají se nové sešity a kupuje se nová výbava do penálu, na to se každý září hrozně těším. Počasí, na svetřík, ale sluníčko a teplo.
A všude burčák, vůbec jsem nevěděla, že je to tak dobrý!


diy slip top a oblíbenost září - zelený dveře
alamaison mi přišel nádhernej podnos<33
více uvidíte v decor článku
vegan restaurace na Vinohradský vodárně  - Moment 
(nejsem vegan, ale moji kamarádi jsou)
vydali jsme se na rodinný výlet na vyhlídku Máj, nádhera!
poslední růže ze zahrady
 Byla jsem pozvaná na otevření kamenného obchodu kaš-mi-dáš
Byl pro nás připrevený krásný program a výborný jídlo.
Určitě koukněte na jejich instagram a navštivte i obchůdek - nejroztomilejší co sem kdy viděla, hihi 
 školní výlet do Krakowa ( ta hezčí část) a Osvětimi (ta horší)
 zařiové outfity
nejoblíbenější výhled na Pražský hrad od Národního divadla
nezveřejněný outfit 1
nezveřejněný outfit 2

instaoběd v Momentu podruhé!

6 komentářů: