středa 5. října 2016

SUEDE DIY DRESS

Pokud moje články čtete už déle, tak víte, že se občas pokusím něco ušít. A i když je 90% modelů je nepoužitelných, občas se něco nosit dá. 

Podzimní trend - košilky a cokoliv semišového. Já zkusila ušít jak košilku, tak semišky. Košilka nedopadla moc slavně - dá se nosit jako top (v minulém článku), jako šaty to vypadá příšerně...
Semišové šaty dopadly o moc lépe a byly nejlehčí na ušití - střih jsem obkreslila z podobných šatů, přidala 10 centimetrů, našpendlila a sešila. 
//Cena za látku byla 140,-!//
šaty: DIY
boty: CONVERSE
bunda: H&M
top: H&M

6 komentářů:

  1. No réda, ty jsi šikula! Šaty jsou super!

    OdpovědětVymazat
  2. Jehee ♥ tak ty jsou nádherný!! Taky jsem si nakoupila spoustu semišové látky a už mám body a teď se chystám na tmavě modré dlouhé šaty :3 krása, krása, krása. Jsi šikovná :3

    OdpovědětVymazat
  3. Waaau tie šaty sú krásne :) Je super, že si si ich ušila sama ♥

    OdpovědětVymazat
  4. perfect! taky šiju a asi to zkusím :))

    OdpovědětVymazat
  5. perfect! taky šiju a asi to zkusím :))

    OdpovědětVymazat