neděle 23. října 2016

SWAN LAKE

 Včera jsem se vrátila ze Švédska, kde jsme byli s sborem na týdenní "tour". Času bylo hrozně málo, takže jsme bohužel nestihli vidět vše, co bychom vidět chtěli. Je to krásná země a lidi v ní jsou ještě hezčí. Ale o tom se chci rozepsat zase příště. 

Dvě noci jsme byli ubytovaní v hostelu hned u tohoto labutího jezera. Udělala jsem tam víc fotek, než za celý zájezd, takže jsem pro tyto fotky vyhradila extra článek. 
Jak se vám líbí?







kšandy: ZARA
boty: VAGABOND
čepice: BIKBOK
bunda: H&M
šála: H&M

8 komentářů:

  1. Krásné fotky! Před měsícem jsem byla ve Finsku a úplně mi to ty fotky připoměly! 😌

    OdpovědětVymazat
  2. Skandinávie je můj sen a podle tady těch fotek to je krása. Těším se na dalším články Švédsku:)

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásný fotky♥ ta příroda je užasná:)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné fotky :) my se se sborem chystáme příští měsíc na Litvu :) Byli jste na nějaké soutěži nebo jen tak ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebyla to soutez, ale jeli jsme tam v ramci festivalu v Lundu:) tak to si moc uzijte!!

      Vymazat
  5. To je tak nádherný!! ♥ a jsem zvědavá na článek o lidech, mám tak trošku úchylku na takové ty skandinávské typy :3

    OdpovědětVymazat
  6. to je tak moooc podzim, och♥

    OdpovědětVymazat