středa 9. listopadu 2016

TIME FLIES

Jooo, tenhle článek mám rozepsaný od minulého pondělí. A dneska? Je středa? Takže vlastně už skoro pátek, víkend ani nepostřehnu a lusknutím prstů pondělí. A zase znova. Stres, každodenní nestíhání a těšení se na víkend, který dřív skončí, než začne. A pak zase znova a znova. 


Jsem nešťastná z toho, jak to všechno strašně letí a já ani nevnímám dny, jenom vidím, jak je ze září listopad a místo šatů najednou nosím zimní kabát. Chtěla bych to všechno tak moc zastavit. Chtěla bych, aby měl týden víc dnů a den více hodin, protože absolutně nestíhám dělat všechno co dělat chci. Můžu číst denně články o vnitřním klidu, míru a pohodě. O tom, jak se radovat z maličkostí a užívat si každý den. Ale já asi nevím jak na to. Nevím jak se mám zastavit a dnešní společnost mi taky moc nepomáhá.

Já nechci aby jste to špatně pochopili. Já mám vlastně krásný dny. Můžu se smát (teda až na dny, kdy brečím z toho, jak je všechno nepravedlivý), protože mám kolem sebe krásný, hodný a vtipný lidi, který mi dělají radost .Každý den se těším domů na ségru, až si s ní budu hrát. Každej den si můžu lehnout do vlastní postele a kdykoliv požádat rodiče o radu.

Ale i přesto, že mám vše, co potřebuju, uléhám každý den úplně vyšťavená a probouzím se se špatnou náladou. Ve škole mi ještě udělají radost profesoři, kteří hází klacky pod nohy a já se pak můžu celej den zbláznit, proč je v česku tak debilní systém.
A tak se zase těším na víkend, až si odpočinu. 
Celý život se těšit na víkend, na prázdniny? A takhle furt dokola? Trošku blbý ne? Ale co s tím.


6 komentářů:

  1. Jak já ti rozumím! Všechno je tak hrozně rychlý a o víkendech si ani nestíhám odpočinout.. navíc ta škola (a maturita za rohem)... 😩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to preju hodne stesti! Ja jsem na sebe za rok zvedava...

      Vymazat
  2. Mně pořád nejde do hlavy, jak jsme se mohli vůbec dostat do týhle hrůzy... vždyť tohle nemůže zvládat skoro nikdo.. naprosto tě v tom chápu, taky si nevím rady. :/ všechno je moc rychle

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně tě v tom chápu, mám to podobně.. Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. No stress Adelinko, vzdyt jsi chytrousek nejvetsi a vsechno zvladnes krasne.. Chci videt Tvuj usmev, alwaaays

    OdpovědětVymazat