úterý 22. listopadu 2016

HOME INSPO

///Tenhle článek mám rozepsaný už alespoň měsíc. A až do dneška jsem nebyla schopná nic napsat. Všimla jsem si sama na sobě, že mám tendenci a chuť psát články vždycky když mám úplně nejmíň času.  Mám nějakou tu hodinku čas?  Prostě nic nenapíšu, spíš až budu nestíhat, žejo... Ono by se to dalo z psychologického hlediska asi normálně vysvětlit, ale jsem vůbec normální? (A teď, když ho dopíšu vypadne celej google??? prosím?)

Každopádně...!
Nedávno jsme s mamkou zařizovaly nový obývák, hrozně dlouho jsem se na to těšila. Použily jsem hodně starých věcí, které se jenom přebarvily a celkově jsme nekupovali moc nábytku/ dekorací.A z výsledku jsem nadšená!
 Taky jsem měnila pár věcí v pokojíku. Z Alamaison.cz mi přibyly nádherný dekorace, takže vám teď vše ukážu:)

Na tenhle podnos jsem koukala na instagramu Veroniky z mrl a straaašně jsem ho chtěla. Asi za týden mi přišla emailem nabídka z A la maison.
Juch! Podnos bylo první, co jsem hledala.
V pokoji mám novou instalaci klády na stropě :D) 
Jinak zůstává vše stejné.
Moje nejoblíbenější večery jsou teď u tohodle stolu. Učím se u něho, jím, nebo se občas jen tak dívám.
Květináčky A la maison
Spotřeba svíček je trošku větší...
Amálka ve svých 3 letech začíná fotit:D)
První moje fotka pořízená jí (se stojenem samo)


A pár tumblr fotek mého vysněného bydlení.

5 komentářů:

  1. Jee, máte to tam superkrásný! ♥ a super inspirace, snad všechny ty fotky mám na svém we♥it, haha :3

    OdpovědětVymazat
  2. off metabolic waste merchandise that need to be flushed from your frame. if your kidneys can't manage the procedure by means of itself, more water http://www.strongtesterone.com/max-test-xtreme/

    OdpovědětVymazat
  3. Máš skvělý pokojík a ta kláda to dělá celé takové útulné!:-)
    Rozka's my name

    OdpovědětVymazat
  4. ten stůl je perfektní ♥ taky po nějakém podobném koukám do našeho malého bytečku :)

    OdpovědětVymazat