pondělí 14. listopadu 2016

MESH DRESS


Zdravím všechny po krásném víkendu!

  V sobotu jsem byla na Justinovi, johoou. Byly jsme v klubovým patře, takže jsem byla jako v transu, když jsem viděla tolik dobrýho jídla. Takhle nacpaná jsem dlouho nebyla... Musela jsem to prostě všechno vyzkoušet.
Nebojte, nebyla jsem tam jenom kvůli jídlu:D)

Z koncertu jsem pořád trošku rozpačitá. Bylo to skvělý, já byla šťastná, že tam můžu být. Ale už po prvních písníčkách jsem si řikala, co je s ním špatně. Ti, co tam byli, nemůžou tvrdit, že  koncert nebyl playback. Vypadalo to, že je nechlazený a opravdu toho moc nezazpíval. Ale o to mi vůbec nešlo. Nejhorší byl pro mě ten nezájem.
 V druhé části alespoň párkrát promluvil, ale nebyla v tom žádná radost a energie. Dá se to chápat, musí to být hrozně unavující a otravné (zvlášť když vaši fanoušci jsou blázni a stalkují všude). Ale tak to je.
Já si koncert i přesto strašně užila na pecky z roku 2012 jsme trsali jak blázni.

V neděli jsme měli se sborem koncert v Rudolfinu pro děti a nafotili jsme tenhle outfit.
Šaty jsem koupila v Zaře. Pořád se snažím vymyslet ještě nějakou kombinaci, ale moc nevím, co se pod tyhle průhledný šaty dá ještě vymyslet. Podzimní trend šaty + jeany se mi strašně líbí a zase bych nejradši vykoupila celou Zaruu!!

Co vy na to? 



šaty/top: ZARA
leggins: H&M
boty: ZARA
rolák: ?

1 komentář:

  1. Tak ten outfit je nádherný!! ♥ šaty takhle vypadají božsky... na koncertě jsem sice nebyla, ale stejnou kritiku jsem slyšela všude. Asi toho má ale vážně moc.

    OdpovědětVymazat