středa 2. listopadu 2016

OCTOBER IN PICTURES


Na začátek bych vám chtěla moc moc moc poděkovat za nominaci v bloggerce roku,
nebudu psát ať pro mě hlasujete, nemá to cenu a ani o to nestojím, protože vím, že je tam spoustu lepších a známějších blogů. Ale ta nominace pro mě moc znamená a hned mě to zase nakoplo, Děkuju!


A klasický month in pictures - tentokrát říjen:)
O víkendu jsme si udělali výlet na Gory Stolowe! Moc krásná procházka. 
Letos jsem z podzimní krajiny nějak víc hotová než obvykle. Nebo jsem si začala konečně uvědomovat jak je to krásný!
Celý říjen jsem nosila skoro pořád dokola to samé - svetr a kožené legíny nebo jeany.
Tenhle můj aktuálně nej svetr je z Textil Housu za 35,- !
All black / Chocer za 7 kč
Takový houmles style outfit, který ale taky patří do podzimních oblíbenců. Sice mám všechno vytahaný a prý to vypadá jako tepláky, ale já takovýhle kombinace můžu:D)
Konečně se po 2 měsících bez kuchyně můžeme najíst!
Malostranské náměstí a fotogenická dlažba / "učení" ve Starbucksu


Článek ze Švédska bude už brzo a v něm asi milion fotek, zatím jen pár.

6 komentářů:

  1. Ty máš vždycky tak nádherné fotky :) nominaci do blogerky si určitě zasloužíš a na články ze Švédska se moc těším :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  2. Opět nádherné fotky...i celý tvůj blog, vždycky mě potěší, když se mi zobrazí, že si napsala nový článek...opravdu mi to zlepší den! Fakt děkuju, hlavně piš dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo! To mi dela takovou radost!! Strasne moc dekuju:)

      Vymazat
  3. To jsou zase tak nádherný fotky!!! ♥ aa

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásný úsměv :-) a fotky z přírody jsou okouzlující :-)

    OdpovědětVymazat