pátek 23. prosince 2016

CHRISTMAS MOOD ON




 Tak konečně máme vytoužené volno!
My už jsme stihli ozdobit stromeček, připravit salát, vánočku...
Teď mám v plánu krátký výběh a potom už jenom válení a pohádky.


Chtěla bych vám všem popřát krásný a hlavně klidný Vánoce:)
Já sama jsem si adventní období vůbec neužívala a vlastně jsme letos ani nezapalovali svíčky na věnci. Prostě jsme se nesešli. Všechno bylo neuvěřitelně hektický a rychlý...
Je to takový paradox, že před Vánoci, kdy má být klid, máme všichni největší stres. Každý chce mít vše hotové do nového roku, k toho nakupování dárků, všude narváno.. Těžkou to lze nazývat "klidem".
Každopádně, přeji vám, abyste si užili dnešní předvánoční den, zítra ten Štedrý a následující svátky.
ten bordel nechcete uklízet,..


4 komentáře:

  1. Máte opravdu překrásný stromeček! :-) Jinak mám to úplně stejné, tolik všude spěcháme, honíme se, že ty svíčky jsme zapálili, aby se tedy neřeklo a je to úplně něco jiného. Každopádně doufám, že alespon ty svátky budou jiné a užiješ si je! :-) Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  2. Měli jste krásný stromeček. My jsme letos slavili u prarodičů a tak jsem zažívala atmosféru starších Vánoc, která měla něco do sebe. Vánoční andělíčci ze dřeva, to samé hvězdičky, perníčky a různé sladkosti na stromečku a hlavně usušené jablíčka a pomeranče. Prostě paráda. :)
    Přeji Ti krásný nový rok! :)
    http://carolinnemach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je taky moc krasny:) dulezity je byt tam, kde se citime dobre.
      Tobe taky!

      Vymazat