neděle 18. prosince 2016

HOOD


Krásnou neděli! Tak konečně se začínám cítit trošku vánočně! Dárky jsem nakoupila překvapivě rychle a bez nervů. S cukrovím už je to trošičku horší, ale to se zvládne.
Co vy a Vánoce!

Jinak, tento outfit je poskládaný hlavně ze sekáčových kousků. V TH mají "novou kolekci" a já tam objevila tenhle krásný svetr a sukni! Dohromady mě oba kousky stály kolem 350,-
K Vánocům jsem dostala od Daniel Wellington nové hodinky, celočerné<3 Vypadají úžasně. (Můžete získat 15% slevu s kódem adelasopnerovaDW, ale to už asi víte)
Karkulčí kabát jsem objevila náhodně ve skříni a opravdu jsem ho v životě  doma neviděla. Tak teď ho nosím furt.

Hezkou neděli! Užijte si poslední advent:)

sukně: TEXTIL HOUSE
svetr: TEXTIL HOUSE
hodinky: DW
boty: ZARA
kabát: H&M
kabelka: RESERVED

3 komentáře: