středa 14. prosince 2016

NEW YEAR'S eve glitter MAKE UP

Oslava Nového roku je tu co nevidět. Tohle já často nedělám, ale letos jsem se připravila s předstihem a vyzkoušela si líčení na Silvestra už teď.

Chtěla jsem něco hodně třpytivého a výrazného. Na fotkách to bohužel zase vypadá, že jsem si na sebe napatlala jen řasenku, žejo...Ve skutečnosti to ale bylo výrazně až až a třpytky jsem měla úplně všude. 

 Dražší produkty si kupuji málokdy a nakonec jsem koupila nejlevnější třpytky u číňanů (mají je všude! všechny barvy, cena 20,- !) . 
V drogérii jsem k tomu koupila essence třpytivý eyeliner (80,-), který jsem smíchala se zlatými třpytkami a použila jako lepidlo. Překvapivě to krásně drželo.
Ostatní produkty jsou už klasika. 
Použila jsem řasenku MaxFactor 2000 calorie. Která patří mezi dobré a levné řasenky.
Hnědé stíny jsem použila z paletky Too faced Natural eyes.
Obočí jsem zvýraznila řasenkou na obočí od NYX.
Rťenka NYX 12 EXOTIC.
K vánocům jsem si pořídila novou kulmu. 
Obvykle mi natočené vlasy vydržely max 3 hodiny. 
Kamarádka mi půjčila tuhle "zázračnou" Remigton kulmu, která prý vydrží až 3 dny... Nejdřív jsem tomu nevěřila, ale když jsem měla po 2 dnech krásný vlny, hned sem si ji taky objednala!
Na notinu nebo alze ji mají za super cenu, tak koukněte.

3 komentáře:

  1. stíny do zlata miluju a beru si je skoro každý víkend, když se jdu bavit :)
    http://carolinnemach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný nápad s těmi stíny! Máš strašně krásný blog a ig, fakt se vždycky těším až vydáš nový článek :)

    OdpovědětVymazat