čtvrtek 29. prosince 2016

OUTFITS 2016


Už se nám to krátí! 
Tak jako minulý rok, jsem i letos "zkolážovala" všechny outifty roku 2016.
Napište mi, jaký se vám líbí nejvíc a pokud do Nového roku nestihnu napsat článek, tak vám všem přeji hodně štěstí do nového roku (snad jsem ty Nka napsala správně!!!)










5 komentářů:

  1. Všetky outfity sa mi tento rok ohromne páčili, máš skvelý štýl! A taktiež ti prajem všetko dobré do nového roku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeden si ani vybrať neviem, všetky boli skvelé! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi tak neskutečně krásná! A ty outfity to samé! Nejde si vybrat jen jeden, haha :D Tobě taky všechno nejlepší do nového roku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí úplně všechny! Jsi jedna z mála blogerek, která mě inspiruje v oblékání a doufám, že i v roce 2017 budeš přispívat svými outfity na blog. Tobě taky všechno nej nej do nového roku :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc vsem dekuju!! Strasne me komentare potesily, diky<3

    OdpovědětVymazat