středa 4. ledna 2017

Špindlerův Mlýn

Zdravím v novém roce! Já jsem trávila poslední dny a hlavně Silvestr na horách ve Špindlerově mlýně. Letos nás vzala Oli už potřetí a bylo to opět nádherný. Mám zase rok na co vzpomínat<3


Letos bylo opravdu hodně sněhu ( v porovnání s rokem minulým:D).
31. jsme šli malou túru na Petrovy boudy. Bylo nádherně, teplíčko, sníh. S sebou jsme si táhli sáně a teda fakt to stálo za to, protože ten sjezd dolů byl nejlepší!!!
Outfi

Slavnostní véča a roztomilouš gintonic.
Na Silvestra jsem na sobě měla šaty ze Zary a make up jsem si udělala podle mého tutorialu. Doufám, že jste ho někdo také použil!:D
<3
A měli jsme nejhezčí výhled

2 komentáře:

  1. Jee, to jsou tak násherný fotky! Vypadá to tam pohádkově ♥

    OdpovědětVymazat
  2. <3 snad si to pristi rok zase zopakujeme!

    OdpovědětVymazat