čtvrtek 9. února 2017

9/2/2017

 Hezký čtvrtek! Právě jsem se vrátila ze školy (v 18:30!!!) a na zítra do školy nic nestíhám. Takže dělam co? Ano, najednou jsem si vzpoměla, že mám ve foťáku něco na zveřejnění a upravuji...

Tuhle zimu tady snad nebyl jediný outfit. Já bych vážně chtela psát, fotit. Ale prostě není co. Leden a únor jsou pro mě vždycky nejslabší měsíce. Momentálně mám před sebou strašně moc super událostí na jaro, takže se těším! 
Jak se máte vy během ledna/února?
kabát: H&M
kabelka: RESERVED
šála: H&M
čepice: BIKBOK
legginy: H&M
svetr: TEXTIL HOUSE
boty: FENTY via ASOS
hodinky: DANIEL WELLINGTON

2 komentáře:

  1. Měla jsem zkouškové, takže se mi chtělo hrozně moc psát a fotit, ale nešlo to :D Outfit je nádherný a ty vlasy!! ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně sladěný outfit, opravdu Vám to sluší.

    OdpovědětVymazat