úterý 28. února 2017

FISHNET



Ahooj, hezké úterý! Zase utíkám od všech svých povinností, a ani představa mě samotné sedící za tři hodiny u rozházených papírů, mě nedokáže donutit, abych už konečně začala... A protože toho mám moc a nestíhám, rozhodla jsem se, že dnes napíšu trošku povídací článek. Ne ten klasický outfitový - s popisem modrých jean a černých tenisek :D).

Už delší dobu si všímám, že blog skomírá. Nejenom ten můj! Obecně. Dost jsem přemýšlela, jak je to možné. Před 5 lety byly blogy nejvíce in. 30ti komentáři pod článkem se nepyšnily jen top nejznámější blogy. Zkrátka, 20 komentářů bylo i pro mě bylo celkem normalní. 

Čím to teda sakra je, že blogy, řekněme si to narovinu, nejsou dnes vůbec tak vyhledávané a populární?!
Jako první mě napadá přechod čtenářů na youtube. Řekla bych, že klíčovou roli v tom také hraje naše lenost a pohodlnost. Zní to možná směšně, ale přečíst článek je prostě mnohem mnohem náročnější, než koukat do obrazovky a poslouchat.

Já sama to vidím u sebe. Instagram? Rychlé, snadné, přehledné. Kolikrát denně projedeme instagram? Je to přeci tak jednoduché. Lajk sem, lajk tam. Outfity a inspirace na jednom místě. 
A rozkliknout článek na blogu? To přece zabere mnohem více času. S přibýváním mobilních telefonů, také používáme méně notebooky a některé blogy často nespolupracují s mobily. Moc velké obrázky,  moc malé displeje...

Závěrem bych chtěla jen řict, že se nemusíte bát, protože já nekončím. HAHA. Samozřejmě, že mě občas mrzí, když vidím, kolik jsem nad tím strávila času a ohlas žádný. Ale můžu řict, že mě to stále baví.
Mám hroznou radost, když si projedu povedený článek. Baví mě fotky upravovat a dělat z nich článek, jako jeden celek... Takže já ještě nekončím!:)

Jak to vidíte vy? Budu moc ráda za jakkýkoliv komentář na toto téma:) 
 A ještě k tomu outfitu - jupí, jaro! A moje momentálně oblíbená kombinace - svetr, jeany, tenisky a košile!
jeany: ZARA
boty: FENTY (PUMA)
silonky: KIK
košile: ZARA
bunda: H&M
svetr: Pull&Bear

9 komentářů:

  1. Moc ti to sluší! Konečně už začíná být teplo.
    S blogem to vidím úplně stejně. Ale stejně mě to pořád baví.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný jako vždy! ♥ Vidím to vlastně úplně stejně, čím je vše snadnější, tím víc jsme líní. Nikomu se asi moc číst nechce a lehnout si jen tak k videím na YouTube a vypnout mozek je teď oblíbené. :/ Na jednu stranu mě to mrzí, protože mám blogy stále nejradši, ale asi se tomu vyhnout nedá. Videa mě taky baví, ráda se na něco podívat nebo se snažím něco sama sesmolit, haha. :D Jsem ráda, že blogy nekončí, i přestože je to s nimi nehnuté.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný outfit a ty tvé vlasy! <3 Jinak máš pravdu, ale co se dá dělat...
    Tvůj blog mám moc ráda, a vždy se sem budu s radostí vracet. :))

    OdpovědětVymazat
  4. tak ja ťa teda snáď aspoň trošku poteším a pridávam sa k tvojim čitateľom :) objavila som tvoj blog náhodne a som rada, že som natrafila na niečo, čo ma bude baviť :) tento nový trend sieťovaných pančúch sa mi veľmi páči :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný outfit! Ty punčochy jsou úplně super.

    OdpovědětVymazat