pátek 17. února 2017

MADESIMO/ ITALY

Hezký pátek<3 Právě jsme přijeli po jedenáctihodinové cestě domů. Cesta byla nekonečná, chytli jsme dopravní špičku v okolí Mnichova a dvě hodinky jsme popojížději průměrnou rychlosti 0 km/h. Ale když si teď prohlížím ty fotky, tak jsem na to utrpení už skoro zapomněla :D)

 Itálie byla pohádková. Já, jakožto neznalec hor jsem byla ze všeho úplně paf. Na horách v zahraničí jsem byla jednou, dvakrát ... a no8 Jizerky (týden s bráchou a jeho slang :D), ale tohle je něco úplně jinýho. A furt vlastně nechápu, proč jsme na ty hory doteď nejezdili! 
//Fotky v článku jsou pořízeny ze všech zařízení co máme v rodině - Mobily (4x), Gopro, foťák. Půlku našeho pokoje zabíraly kabely, super nabíjecí stanice :)) //
Vychytali jsme nádherný počasí, den ode dne lepší. Sluníčko, teplo, modrá obloha.

Nádherný široký a dlouhý kopce. Můj největší problém na svahu je moc lidí. To se pak bojím a jsem schopná celý kopec sjet lístečkem. Tady bylo naštěstí tolik sjezdovek, že se všichni hezky rozprchli po celém areálu. Každý si našel tu svou sjezdovku. Tím pádem nebyly nikdy žádné fronty a sjezdovku byly prázdné.
 
Moje nerozhodnost... Táhla jsem s sebou lyže i snowboard.  Nakonec jsem 3 ze 4 dnů jezdila na snowboardu. (Na kterém ale jezdím jenom 4 roky...párkrát jsem se teda pěkně rozmázla :-))
 
Po cestě jsme se zastavili v St. Moritz, kde měly slečny neuvěřitelné modely. Pánové v oversized kožichách taky nechyběli :D)
 Tyhle brýle miluju. Nevěděla jsem, že z nečeho na sport budu mít takovou radost. A info k copánkům - vydržely 2 dny, potom se rozpadly, vlasy mi všude lítaly a  vypadala jsem jako čarodějnice až do konce zájezdu.
 2 bonusy na závěr - Italská kuchyně byla opravdu dietka. (Mamka: "To už je jedno, co si dáš. Stejně tu žereš všechno.")

Kdyby jste chtěli nějaké info, ráda zodpovím v komentářích, nebo na asku:)



2 komentáře:

  1. To vypadá tak krásně! ♥ Italské hory mě čekají za 2 týdny a teď se nemůžu dočkat. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou absolutně perfektní, dříve jsme taky jezdili na hory do Itálie a úplně jsem si na to ted díky tobě vzpomněla :)

    OdpovědětVymazat