úterý 14. března 2017

FEBRUARY IN PICTURES

Ahoj, dnes tu mám month in pictures. Tentokrát únor, trošku pozdě, ale přece:)

První měsíce nového roku jsou pro mě vždy nejhorší. Těžký rozjezd po Vánocích, furt a furt sníh, na který není už nikdo zvědavý a žádné zajímavé akce. Pár fotek z února jsem přeci jen nastřádala a tak je tu máte)

Nová kavárna vedle Národního divadla. Moc doporučuji. Ceny jsou pražské, ale ještě né tak vysoké (kafe kolem 60,-) a krásný interiér.

Juch, konečně tulipány<3
Moje Kája měla maturiťák!  Byla jsem poprvé v Lucerně a z toho prostoru jsem byla docela vyděšená... Tak málo místa a tolik lidí, vzduch žádný. Ples byl v úterý, což já, jako holka z vesnice nechápu. Naše škola má plesy vždycky o víkendu!!! hahah. Vstávaní další den se moc nevyvedlo, ale jinak celý ples a atmoška super.

 A naše stará parta po dlouhé době spolu<3
Šaty jsou z H&M (naprosto nevhodné do Lucerny:)) - byla jsem úplně mokrá)
Boty taktéž z H&Mka.
 Když je vaše kámoška nej kuchařka.

Ve třídě jsou to teď samé 18. narozeniny. Tohle je čoko-vegan dortík pro spolužačku.
AVO AVO.

Na hory do Itálie jsem si nechala uplést boxer braids. Moje vize byla, že se nebudu celý týden česat a budu mít super vlasy. Bohužel nevyšlo. Druhý den jsem byla jako čarodějnice.

Jak se vám tento trend líbí?
Několik nezveřejněných outifů.

Fotky z nádherného slunečného dne na Náplavce.
Ještě jedna fotka z Itošky.
Fakt poslední... 
Další nezveřejněný.

Přeju vám hezký zbytek týdne!:)

1 komentář: