sobota 15. dubna 2017

18 B-DAY

Ahoj a hezkou sobotu! Konečně jsem se probrala všemi fotkami z posledních dnů (a hlavně víkendů) a teď vám k nim chci napsat pár slov. 

31. března jsem oslavila mé 18. narozeniny. ACHJO. Jak už jsem se na blogu několikrát zmiňovala, na osmnáctý rok jsem se hrozně netěšila. Jo, ja vím... jenom číslo, nic se nezměnilo. Fakt vůbec nic. Ani sama nevím, proč mě to tak děsí.


 Ráno 31. jsem přemýšlela jsem nad vším, co se dá stihnout jen do 18 co jsem já nestihla. Jeden z příkladů :být na záchytce, to už se mi teď težko povede, žejo :(((( hahaha

V další fázi jsem pokračovala s kňouráním, litováním a porovnáním se s ostatními.  Vyčítala jsem si, co všechno neumím, kde všude jsem nebyla, kolik jsem toho nezažila a neviděla.. No, pak jsem si  řekla, že bych si za tyhle kecy měla radši dát facku (teda spíš mi to naznačila mamka, hihih:)) a trošku se zase zklidnila. A než se tedy dám do těch fotek s komentáři, ráda bych napsala pár plusíků, které osmnáctka přinesla:))) Moc jich není!

1) Nemusíte používat trapnou fintu se zapomenutou občankou doma (i když před tím to bylo větší dobrodrůžo!)

2) Můžete řídit! (Tento bod bych v mém případě měla vynechat, jelikož já a auto... To prostě není dobrý:))) A podle mě se nikdy nedostanu dál, než k jízdě na rovině a mírnému zatáčení!)

3) Při projíždění měšťáků nedostanete infarkt!

4) To nejdůležitější. MŮŽETE VOLIT! A měnit tím naše osudy. hahah. (Né, tenhle bod bych nechtěla zesměšnovat, jelikož já budu pořádný volič!)

 Víc toho už nevymyslím, jestli vás napadne něco, z čeho se můžu radovat, tak prosím:)
Slavila jsem hned 2x. Jednou s rodinou a podruhé s kamarády. 
Tu oslavu pro kamarády jsem původně ani nechtěla dělat. Nakonec jsem si ale pronajala malý sál u nás na vesnici a všechno se NÁRAMNĚ vyvedlo. (Až na to uklízení další den:)))
Na oslavě nás bylo kolem 20. Bohužel jsem nebyla schopná zavelet a donutit všechny ke společné spolupráci na společné fotce. Celkově je těch použitelných fotek hodně hodně málo (a za ty děkuju NATÁLCE!)
Andulka mi upekla výborný dort!
Folklorni narozeninový "dort". Aneb podporujeme české tradice a hodnoty, hahah.
 Dojemný přání a strašná vděčnost, za všechny moje kamarády    Když si uvědomím, že ještě v primě jsem žádný neměla (asi jsem byla divná). A teď?  Když vidím, kolik dobrých lidí kolem sebe mám! 

A pár fotek z rodinné oslavy. Ten den se nám hrozně vydařilo počasí a všechno bylo moc krásný. Mamka navařila spoustu výborného jídla. Přijela famílie ze všech koutů republiky a já byla tak vďěčná a šťastná!
Proč ty kytky tak rychle vadnou!
Všem moc moc děkuju za krásné narozeniny!!! I vám, kteří jste mi popřáli!:)

6 komentářů:

  1. Ja som tieto fňukacie stavy mala pri 20 :( :D ale oneskorene, všetko najlepšie ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ve 20! To se zblaznim uz uplne!:D nee, ej to hezky vek:)
      Dekujii))

      Vymazat
  2. Tak jo, brecim :( :D Fakt to utika :((

    OdpovědětVymazat
  3. To je v háji.
    Brečím. Ale ten point ohledně voleb, to je zatím pro mě výhoda... A jestli mě fakt něco uklidňuje, tak to, že to všichni prožíváme stejně, porovnávání s ostatními a s tím, co oni stihli, dokázali a co my ne. Budu si muset připomenout tvůj článek v prosinci a pak přihodím druhý komentář, ok? :D

    A ten sálek! Ten sálek ti závidím, protože si fakt nechci nechat zrujnovat dům :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahhah! Jo v prosinci napis!:D)
      No, puvodne jsem to chtela doma... A kdyz jsem rano uklizela sal, tak jsem si predstavovala, jak by to vypadalo doma. Myslim,ze bych to rodicum musela splacet dokonce zivota:D

      Vymazat