pondělí 8. května 2017

HAIRPLUS recenze

 Ahoj! Dnes tu mám snad úplně poprvé rezenci. Konkrétně na přípravek hairplus


Asi před třema měsícema si mamka pořídila na doporučení tento vyživující gel na řasy. A já, protože jsem byla zvědavá, jsem každý večer potírala řasy taky. Jsem dost skeptická k těmto "zázračným" přípravům, takže jsem si ani průběžně řasy nefotila. Dlouho se nic nedělo. Každý nový týden jsem držkovala, proč utrácela za takovou kravinu, ale stejně si řasy natírala dál. Cca po 2 měsích používání najednou koukám koukám..řasy jako kartáče! Husté, silné, tmavé. Několik lidí se mě už zeptalo, jestli jsou umělé.

Přípravek mám odzkoušený a můžu určitě doporučit. Trošku jsem se bála, jestli je to vážně bezpečné, ale ve složení by snad neměl být žádný problém (voda, vitamíny a pantenol)

+
účinnek - funguje, řasy jsou husté, pevné, tmavé 

-
cena - cena je vyšší, ale jedno balení vám vydrží opravdu dlouho
dráždivost - to je pravděpodobně hodně individuální. Mě oči taky párkrát natekly a to když jsem přípravdu použila moc. V případě zarudnutí/natékání očí, bych na pár dní určitě vyřadila.

Máte někdo zkušenost? A pokud máte nějaké otázky napište mi na email/instagram:))
Na všech fotách mám řasy úplně odlíčené. I obočí, na které přípravek také používám.

1 komentář:

  1. Já ho používala někdy před dvěma lety a byla jsem strašně nadšená! Poprvé v životě jsem svoje řasy milovala. Mám je od přírody rovné a při líčení s nimi musím udělat tolik operací, aby vypadaly pěkně :(. Hairplus mi hodně pomohl a furt přemýšlím, že si ho objednám znovu, ale tolik peněz, aaachjo :(

    OdpovědětVymazat